stormvind och vattkoppor

Go morron!!!

Fredag - idag mår jag bra!
Avsluta veckans jobb på ett snyggt sätt och sen sätta fart mot kvällen!!
Dricka några glas vin, njuta, snacka skit och kolla in fulla homosapiens!
Jag må vara jävligt kaxig nu... men ikväll efter 9 är jag nog inte lika stöddig..
Kommer vara som ett slakt!
Och helgen består av en massa måsten - däckbyte, handling och tvätt!

Fröken stormvind kom instapplandes till oss i natt och röjjde järnet i sängen!
Det är bara att lägga en tung arm över henne som håller henne på plats och hennes livsuppgift är då att brotta sig ut, snurra, grejja, knuffas och sparkas... endast med armen som ligger på henne...

Det har varit tre fall av vattkopper på dagis... Snart tösas tur...
Sen så stackars Bine som varken haft vattkoppor och är livrädd för att som har med smitta att göra...
Ni kan ju tänka er hennes min när hon läste skylten på dagis..
Vattkoppor i huset!


Ha en trevlig dag och en ännu bättre helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va glad för några vattkoppor! Själv ligger man hemma i svinkoppor :D

2009-10-24 @ 00:48:43
Postat av: Helga

Glömde skriva vem jag va:)

2009-10-24 @ 00:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0