behöver lite ledigt!

Tiden bara rusar iväg!
Jag skulle behöva en längre helg, men det får jag snart! Helg i tre dagar!
Men det är ju inte vila som gäller - utan utflykt och kalas... och det ska bakas, städas, förberedas inför dagisstart och doas!

Igår for vi till fjollträsk, jag och familjen!
Väckte tösabiten 4:20, klädde på henne mys kläder och for ut i bilen, och hon somnade nästan direkt!
Hon skötte sig utmärkt...sötsaken min!
Hon stapplade omkring där... Bine hade fullt upp! =)

Det var en nyttig resa till sthlm igår, först fick jag träffa folk jag var i behov av att träffa, sen så fick jag en ny laddare till min dator som gick sönder i fredags!!!
Hann med några nyttiga möten oxå.. Nu kan det bara bli bra!!!

Vi drog från saltsjöboo vid 15 och svängde in till Helenelund bara för att säga hej...
Och jag var bara tvungen att Hoooossstaaa ordentligt när jag gick över gården!!!
Jag skratta hysterisk, men Bine tyckte det var onödigt och hade inte lika roligt som jag!!

..... Nääää ....
Nu ska jag packa ihop... jobb!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0