ja ha ...

God morgon friends and fuckers

Söndag... i morgon en ny vecka å jag är fan inte laddad :/ Vanligtvis så brukar en söndag kännas helt ok!
Men inte nu... Det är alldeles för mycket nu!
Men jag tänker snart peppa igång mig själv.. Jag kan bara göra mitt bästa och gör det alltid!

Igår kom vi ut till bilen och jag tyckte redan på håll att bilen såg annorlunda ut... Hmmm... såg rutan, vände om och mötte Bine och frågade vad vi hade för försäkring!
Nån har roat sig med att kasta in en sten i bilen:/ En fredag natt!
Tråkit! Dyrt!
Glas allover... fram med isolerings å silver tejp...
Fick låna grannarnas garage för att förhindra mer skadegörelse... Tack!


Igår blev det Valbo och kika runt lite, jag är ju sugen på en ny telefon!
Och har hittat en, men den kostar :/
Jaja, jag avvaktar en stund!
Framkallade lite kort till Tösas kollage som hon ska ha till dagis!

Har tagit av mitt silverkors som jag fick av pappa, det håller på och gå sönder :/
Satt i soffan igår och kände hur nånting rörde sig innanför tröjjan och korset hade låssnat från kedjan, då såg jag hur utsliten hängaren på korset blivit, bara en ½mm från att brista..
Ska ner till guldsmeden idag och fråga om dom kan hjälpa mig.

Mileja sov i våran säng i natt, å det var som att sova i Kungsbergets barnbacke, det knuffades, sparkade och skallades...
Rena cirkusen, så jag är allt annat än utvilad!...

Nu dax att återgå till vardag och verklighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0