en bra dag

Wow...
Jag bara spritter av glädje!
Vill bara hem och tok mysa med Mileja... sitter på tåget nu, hämta en färdiglagad bil , sen hem... hem hem hem =)

Eftersom vårat internet inte fungerat på hela eftermiddagen fick jag tid att handla lite mer till Tösa .. det kan lätt bli lite överdrivet om man hamnar på en billig leksaksaffär...
Nu sitter jag med en jätte kasse från "Lekhuset" full med massa leksaker =)
Ärch vad gör det.... !!!

Riktigt otroligt hur man ser hur hon lär sig saker, genom att härma...
Hon har ju en förkärlek till mobiltelefoner, och hon sätter telefonen mot huvudet och börjar tralla glatt och så "määächh"
Och så tar hon telefonen och sätter den mot min kind... Så jävla gó...
Jag pratar ju extremt mycket i telefonen, så hon gör efter..
Sötsak...

I morse kom Björken och Herr C in och sjöng för mig och hade köpt tilltugg...
Dom känner mig =)
Tusentack!
Ni är bäst, det vet ni!!!!


Idag ska jag bara njuta!!

Ha en bra dag, det ska jag ha!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0