Helgen!!!

Wow, vilket tempo!
Helt färdig, allihopa här hemma!
Fredags hade jag semester och skulle bara njuta av en dags ledighet, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig.. men men!

Lördag, kalas för 1åringen!
Fick jätte fina presenter av alla som kom, det var Farmwille lookalike gubbar, robot som sjungerm klossar och former..
Fick en kanonfin väska, en jätte fint silverkors som ser precis ut som mitt...
Och idag fick hon ännu ett halsband, med stjärntecknet!

Och jag fick ett jätte fint armband av Neo, från Turkiet...
Jag fick oxå fina rosor och drog hem storvinsten ;)

Vilja Biffen Terrier var oxå hem på en snabb visit igår!!

Tack för alla fina presenter !! ♥







Morbror, Morfar, Mange och Vickan!!!


Sötsak!



FULL FART HELA DAGEN!!!!




I morgon!
Inskolning på dagis...
Vi har plockat, packat å pysslat hela dagen, märkkläder, stryckit och skrivit!
Upp med vagnen från källaren... Nu är allt klart!!!

Tina kom på efterslänten idag och fick tårta!!
Trevligt!!!!♥

...
om en vecka!!
Tatuering!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0