orkar ej

Min ork är minimal.... Fryser som fan...ångrade att jag inte tog den stora jackan...
Längtar till stolen och elementet!! Elementet ska gå varmt idag, det ska överhettas sen ska ja grilla korv på det..

Nån som åkt tåg den senaste tiden och nyst lite??
Jävlar va folk reagerar! Hade dom inte varit ordentligt uppfostrade så hade alla lämnar vagnen direkt...

Igår for jag till sthlm, åkte från Gävle halv fem för jag tänka jag skulle slippa trängas med invånarna.. men nää, dom var som flugor mot plåten!!
En hel dag på kontoret var en dag mer än jag klarade av... :)
Huvudvärk och ångest!
For hemmåt igen vid tre, var vell hemma strax före sex...

Jag ville bara hem hem hem hem...
Onsdag den 2 sep - Säsongs premiär på Efterlyst! - noterat i kalendern.
Nu börjar mina veckor återfår sin vanliga rutin.

Orkar inte skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0