Rumpnisse

Igår tog Mileja sina första steg ♥
Bine ringde när jag satt på bussen hem, och sa att hon tagit två steg =)
Jag var hemma 5 minuter senare och gjorde ett försök och hon gick 2*2 steg..
Sen röjjde hon på hela tiden och gick vell 10 steg... Ivrig som en rumpnisse var hon!
Jag visste att hon skulle ta sina första steg innan dagis... men inte nu...
ioch för sej är det ju bara 3 veckor kvar till dagis...men endå...
Och 2 veckor till 1 årsdagen!
Ok, slut på den gnutta frid som fortfarande fanns kvar då...

Fredag! Det tackar jag för!
Orkar fan snart inte längre! Igår hade jag frossa och toksvettades, idag ser jag aprak ut!
Ögonen är glansiga och jag snorar!
Jag ska bara överleva denna dag, sen kommer jag nog falla ner....
sönder i bitar!



Kommentarer
Postat av: emelie

gud va roligt =)

2009-09-11 @ 09:48:46
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0