September ♥

Mitt knep i tisdags, att stänga ute dom lortiga hantverkarna eftersom det aldrig diskas gjorde susen =)
Igår när jag kom sken köket och diskhorn ... verkligen skinande rent!!
Imponerad!
Men då hade jag annat att gnälla på!! Och det fick jag höra , att tjejer bara ser det negativa...=)
Det var verkligen jätte fint!

Wow, ännu en vecka har gått! Fredag, egentligen den mest pressade dagen, Det ska vara klart!
Jag har miljontals grejjer att göra idag, ringa massa kunden...
Men det fixar jag!!!

En av våra installatörer har troligtvis fått influensan :/ Hoppas verkligen han blir frisk snart!


September - den finaste månaden på hela året!


Jag älskar de mina =)
Min stora, älskade, fina och underbara Tös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0