Måndag

0-21920cc7e480503be5b754999ac50166.png

Fått en ny leksak av pappa... Mycket mer praktist än den andra som hängde ner från datorn...

På väg till jobbet igen - helgen har varit underbar, mycket sömn, mat, shopping och TV!
Vad enkelt egentligen, det passar mig perfekt. En lugn helg!
Nu är det bara tre veckor kvar tills Tösa ska börja på dagis. Det ska bli så roligt!
Och för henne ♥
Då kommer vell alla sjukdomar.. jag har inte hört nån sagt att dom inte blivit sjuka när dagis börjar...
Vi får vell se...

Jag har faktiskt en semester dag inplanerad denna månad.
Ska bli skönt att komma bort lite.

Nu i veckan ska jag till Hud - det kan bli spännande... Innan man täcker huden med mer inc så ska jag nog undersöka så det inte är några cell förändringar...
Vi får vell se vad domen blir!!

Snart är det dax för jobb, jobb , jobb!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0