090910

God morgon!!!
Sitter och väljer radio station... Vakna- me The voice, Mixmegapol eller RixFm...??
Det blev Gert... Det var så länge sen vi hördes

Igår var jag på Hud - efter jag väntat i sex månader...
Får vell se hur länge jag får vänta på remissen till kirurgen...
Hon gick igenom hela överkroppen och hittade en fuling som ska bort!
Det är ingenting som är farligt, om man tar bort det!
Men koll vartannat år nu...

Sitter och kollar bilder på väldens finaste....









Älskar detta lilla troll!!!
Finns inget finare, finns inget mer värdefullare än du..
Du är min sol..
Du är så vacker..
Min stjärna..

Alltså seriöst, vad gjorde jag innan hon föddes??
Ingenting av värde iallafall...



Grattis Joline på din ett års dag!!!

Ingen märkbar skillnad alls!!



Just nu är det stora förändringar på jobbet...
Å tack för det..
jag hade nog inte klarat en vecka till och inte brytit ihop!
Å Tack Bigitta som såg det ...


Fan vad jag mår bra nu =)
Bortsett från huvudvärken ... Hade fint kaffesällskap igår, Mileja blev så glad!!! ...
Men den dagliga uppsala uppdateringen missade jag...
Men det var ju ingen vanlig dag igår heller...
Det var ju Efterlyst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0