Katastrof

Igår trodde jag verkligen jag fått grissjukan!
Svettades och frös omvartannat...
Fruktansvärt ljud och ljus känslig, fixade inte ens att lyssna på radion, det skar i kroppen när telefon ringde, ett vanligt dagsljus höll på att ta kål på mig!
Jag kröp ner i sätet på tåget och önskade bara att det skulle gå över!
Hade bara ipren i väskan, men vägrade ta eftersom min mage är paj..
Stabblade mot apoteket, med solen mitt i ögonen, undrar hur jag såg ut egentligen.

När jag kom hem var min lillebror där =)
Det var bara att ta nya krafter,äta, dricka kaffe, umgås och mysa med dotter!

Och Bine hade lovat lillebror att jag skulle klippa honom
(eftersom det är efterlyst ikväll är hon på bra humör)
var hennes argument!!
Men eftersom jag mådde som jag mådde så sa jag nej...
Då bestämme sig Bine att hon ska klippa Tommy och dom sätter igång..
Och då blev mina febriga nerver blev måttligt nervös..
Det slutade med att jag hade rakat både Bine och Tommy.

Ner till Willys och handla bedövning mot min mage - Fjällfil!
Jag vet faktiskt inte vad som är bra mot magkatarr, men fil känns bra!
Hem igen - somnade på soffan strax innan Efterlyst!
Blev väckt, kollade vell halva programmet, men somnade mitt i Efterlyst!
Katastrof - jag har ju bara väntat en vecka. Och har aldrig missat ett avsnitt..
(förutom då jag va inlagt på sjukhuset i börjar på graviditeten)
Och den kvällen var det inte trevligt att vara sjuksköterska på kvinnokliniken....

Hade laddat med alvedon utifall jag skulle vara däckad i morse.
Men jag är pigg... =)

Skönt!!!

Sötnöten går omkring hemma, hon går riktigt långa sträckor, sen ner händerna på golvet för en paus, ställer sig upp igen och rulltar i väg!!
Söta underbara fina tjej!!!



Kommentarer
Postat av: emelie

2009-09-18 @ 12:42:56
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/
Postat av: emelie

hej 3:s. ät små portioner många gånger om dagen. det är bra när man har magkatarr.

Köp oxå Omeprazol, brukar va kanon mot magkatarr =)

2009-09-18 @ 12:44:15
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/
Postat av: 3s

Tack emmpa... Omeprazol har jag... och försöker ha typ fil i magen hela tiden, men smärtan e hemsk :/.

2009-09-20 @ 21:21:07
URL: http://pokonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0