Nya tider

Tur att inlogg och lösen är inprogramerat på denna dator, eftersom det var så länge sen jag bloggade så nått inlogg eller lösen kommer jag inte ihåg.

Ok. Vad händer?!
Vi har flyttat till radhus - äntligen, tre våningar, två uteplatser, en balkong, en perfekt gård och helt otroliga grannar.
Här kommer vi trivas!
Katterna ska ut. Sanessa har redan tagit steget ut, passade på idag när vädret var lite sämre och det var lungt i området.
Nu ligger hon i sin gula soffa och vilar upp sig.

Det är mycket som händer och sker här nu, Bine jobbar på Ericsson och får förlängt hela tiden. Toppen!!!♥
Jag har slutat på Varmt och Skönt , eller min anställning går ut snart i slutet på april, men jag har varit hemma i över en månad och fyyy vad skönt det varit.
Jag ska börja jobba på ett annat företag - inga namn ännu. Men det är i samma branch och jag har varit i Enköping på utbildning hos Kinnan.
Nästa blir Äntligen Hemma mässan i Kista i slutet på månaden.
Sen är jag redo för min nya utmaning!

Jag har underbara människor omkring mig nu ♥ Riktiga vänner.
Visst saknar jag dåtid, men människor förändras och utvecklas åt olika håll och så är och förblir det!

Nu ä allt bara perfekt. Nu fattas bara lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0