Trasig människa

Igår träffade jag en vän som hade en vän med sig..
Det handlar alltså om en vän till en vän.
Anledningen att jag är tvungen att skriva är att jag inte kunna hålla käften igår.
Jag träffade min vän, som hade denna vän med sig som helt enkelt inte kunna uppföra sig som folk.
Hon kunna knappt hejja och väste nånting om att hon hatar folk och sen så gick hon bara iväg.
Min vän var tvungen att förklara och försvara sin vän ang hennes upptränande.
Tragiskt.
Denna människa klarar tydligen inte av att gå på stan eller i affären och möta folk, därav hennes uppförande.
En riktigt trasig människa.
Och det tråkiga är att min vän umgås med denna människa.
Men hon vet vad jag tycker, dumt folk ska man låta va´!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0