jag är kvar....

juaahha...klockan e 20:30 å jag sitter kvar på kontoret.. men nu mer privat..
orkar inte ens hitta på sattyg som jag vanligtvis brukar göra´.. eller sanningen är att jag känner mig ganska besegrad då han är liiiite påhittigare än vad jag är...
Därför är jag snäll.... =)
Men så fort jag får en idé så drabbas han...

Onsdag - jag skulle ha varit hemma nu... men inte... car problems...
Men nu är våran bil lagad iallafall och det kostade inte stjortan heller.
Shyyyysssst - vi får åka elantra ett tag till!

Vill bara hem... men men...det dröjjer, jag får roa mig med FB och bloggen så länge.
Ska ju försöka blogga varje dag igen...

Näää... nu inväntar jag vänner som ska hämta mig...
TACK.
Snällt att åka från Gävle för att hämta mig som är strandsatt och vägrar åka tåg..

Hihihih...

på återseeeeende....


take care du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0