nu ska vi se sa blinda Sara

Av någon anledning envisas jag med med att ta av mig glasögonen hela tiden..
Men jag är ju nästan blind - jag försöker jobba och vara utan glasögon, men idag så såg jag tom fel på en person - jag trodde det var en annan och regaerade när han gick in på en annans kontor... då fattade jag hur illa jag ser..

Hur ska det bli i sommar när jag vill ha solglasögon... hmmm....
jaja,solglasögon med styrka... men alla coola brills man kan köpa överallt...

Jag har gjort ett klockrent bus på jobbet =)
Men det är inte avslöjjat ännu så jag avvaktar med att avslöjja det här... men det är hyyyysterisk roligt (tycker jag naturligtvis)
Personen i fråga har inte "gjort" det ännu, men snart så, i morgon kanske... mooohaaaaaa!!!!

Nu sitter jag och tok fryser - vill bara hem... Tösa e sjuk oxå ..
Hmmm... saknar så!!!!!

Nääää...... Slå ner huvudet på kudden och hoppas på john blund och fina drömmar.

Nu blir det Beck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0