haallllåå... EEekkkoooo

oppps....sorry...
Någon som ens kikar in här längre...
Det var läänge sen jag skrev.. Varför?
Upptagen - skadad - trött - förvirrad...
eller bara en vanlig alzheimers light...

Det händer saker ska ni veta... men top secret allting.
Släpper vell bomben här eller på FB snart... kanske. maby...

Mitt liv är delat på 2 delar - jobb och familj.. jag vill och ger 110% på både...
Vilket kan leda till förvirring..
Tex När jag ska ta ner Mileja från kökssoffan så säger jag
"Meeen Bigittttttaaaa"
Hmmm... inte för att jag brukar säga så till henne, men en intensiv blandning kan orsaka förvirring...


Jag trivs som fan i sthlm .... Det är riktigt bra.
Tufft - men bra.
Hade det inte varit för Bigitta så hade jag aldrig varken orkat eller tyckt det varit roligt, men jag trivs med alla på jobbet =)

nuuuuu skka damen i fråga sova lite och drömma sig bort :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0