upp å ner

livet i en bergådalbana.
Sitter på alltan å njuter av en stunds ensamhet.
Njuter av Salem AlFakirs ljuva stämma i hörlurarna...
Skönt att bara stänga ute verkligeheten!
Bara me, my self and I.
Dom jag gillar bäst! =)

Jag fick lust att kika i gamla inlägg, dagböcker och texter.
Fan att jag inte kommer in på Lunarstorm!
Där fanns det massa gotta!

Jag har varit ute på en promenad nyss... Riktigt skönt!
Önskade bara att mina ben bar mig längre... men ack!

Nu är mina 4 dagars ledighet snart över. I kväll hoppas jag på soffmys med min w.i.f.e.
Men vi får vell se hur det slutar. Jag slutade att planera och hoppas på egentid när Mileja föddes.
Det blir liksom aldrig som man tänkt sej när man har barn.
Men det bjuds på så mycket mera!!

♥♥♥♥
Nää nu ska jag gå egenom min gamla hårddisk efter go´saker...

på återseende fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0