Bästaste vänner


Jag blev av med min blogg som ni såg!!
Fick massa mess av folk som fråga om jag gett upp...nääää, anmäld!
WTH!
Fuck!!
Jag laddar!!

Igår fick jag hämta Mileja på dagis kl 11 eftersom hon var så ledsen och bara grät och sa att hon hade ont i magen.
Vi åkte till Valbo och jag passade på att klippa mig.
Super skönt, kan dra fingrarna genom håret igen.
Det blir toning snart, men avvaktar nån dag iallafall!

Jag har väldens finaste vänner, som verkligen ställt upp på mig, världens mest förstående xkärring,
bästaste pappa och finaste lillebror.
Och vackraste unge.

Utan er hade det varit tufft.

Var upp till smultron en sväng igår, men där var det dött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0