mitt i brytet

Sätter mig bekvämt i stolen med en kopp kaffe för jag tänkte faktiskt printa ett inlägg. Förmodligen inte en sate som läser bloggen längre, men det är säkert nån som hittar hit om ett par månader... Lugnast det kanske. Det stormar ordentligtt i mitt liv just nu. Av flera anledningar! Naturligtvis är jag skyldig till flera av händelserna.. Av den anledningen att jag är och har varit blind. Blind, dum och lurad. Vem har jag att skylla? ingen annan än mig själv som tllåtit detta att ske. Jag har sårat många genom åren och för det mesta varit nonchalat och oftast kommit undan med det. Men karma helvete kommer i kapp mig. Nu står jag här, ensam och grundlurad. Förstod jag inte bättre? Nu är jag mitt i brytet och måste vara stark för att ta mig frammåt. Som tur är har jag ett gäng underbara vänner som stöttar mig... Nu ska jag ta mig härifrån och vidare. Hejpa friend and fuckers

Kommentarer
Postat av: amfora

Hej hej! Jag brukar titta in här då o då, kul med en update, även om det inte verkar va nån rolig sådan...

2011-08-25 @ 22:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0