12 jan 2006

 

"Jag är Therese, det finns många Therese men bara en som mig  3´s  Jag är hon vars liv är en ständig berg- och dalbana och jag älskar det. Jag är hon som kan slösa min tid med att fundera på svaret på frågan eller va det frågan till svaret. Hon som kan få din dag att lysa bättre än alla andra dagar för att sedan krossa den i nästa sekund. Jag är hon som aldrig tänker lagom långt och kastar mig huvudstupa in i allt. Jag är hon som skriker -" Brynäs IF är dom bästa" på hemma matcherna. Jag är hon som älskar min hund djupt och avgudar hennes energi, glädje och ork. Jag är hon som kan få dej att skratta med min låga humor .Jag är hon som har ångest för det mesta, ofta utan orsak. Jag är hon som är öppen och oftast rätt så rak, för att inte såra.

Jag är hon som älskar att älska och älskar att hata. Jag är hon med sattyg i blicken och behöver rackartyg och bus för att överleva. Jag är hon som alltid vinner. Jag är hon som är en ängel men med glorian på sné. Jag är hon med hjärta av is å yta av sten. Jag är hon som skulle gå över eld å vatten för din skull."



Bloggade även 2006 på http://www.therese.bianca.se/
sitter och läser den och skrattar hysteriskt... fuck va kul jag hade...
Strulig, kaxig och party!!!

------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0