Bekräftelse och uppmärksamhet

Go´kväll...
Jag är lite tankspridd... alltså mer än vanligt.
Jag tänker på bekräftelse och uppmärksamhet, hur viktigt det är för mig!
Jag kallade senast igår en vän bekräftelse torsk, men jag då? Är jag en bekräftelse torsk?!
Alla gillar vell uppmärksamhet, alla vill vell synas. Alla vill vell känna sig behövda, utvalda, vackra och speciella...
Eller?!
Är jag extrem och vill gärna stå i centrum? Eller tar jag bara upp den platsen endå ;)
Tror fan det..å jag gillar det!
Vad händer om jag inte får uppmärksamhet? Vad händer om jag inte blir bekräftad?
Vad händer om jag inte syns?

Jag behöver ventilera mig.... Undra om jag ska sätta mig och chatta med en gråsten...
Näää!!

Min dotter kom idag!
Mina öron börja blöda idag!
Shit vilken mundiarre och energi hon har... och så kärleksfull... hon har berättat så många gånger idag hur mycket hon älskar sin mamma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0