På Topp Igen

∞Go´morron…
Ville inget hellre än sova länge idag, men pfv ringde 2 ggr så jag vakna :/
Men jag vill vara ledig, ledig, ledig =)

Igår blev det Fredagsmys på smultron, skulle titta på en film, men av nån anledning blev det fotboll.
Men jag fick kärlek av Tösa i alla fall. Mys!

Både jag och Bine chockas över vad hon säger..Ungen har STENKOLL och kan absolut inte anklagas för att vara dum!!!

Shit, fuck, fan andra gången har häller kaffe över mitt vita skrivbord i sovrummet.. men skit samma, ska byta ut det snart!


Jag skippade både film, fotboll och fredagsmys för att åka hem och vänta på T som också skulle se matchen först, men han slets sig och kom, naturligtvis;)
(för att kunna kolla texttv)

Jag kan inte må bättre än vad jag gör just nu. Jag är så glad för allt jag gått igenom för att inse att jag är bra och värd guld =)
September kommer bli en underbar månad, det vet jag, det känner jag!

Det blir nog lunch på Smultron idag, känns så jävla najs att kunna prata med Bine om allt igen, även fast hon hellst av allt inte skulle vilja höra på hälften av vad jag berättar =)
Standard kommentaren brukar låtar –YOOOOOOUUUUUUUU!!!!!

 Jag känner

Oändlighet!!!





Vad väntar NI på? Bättre tider?
Det kommer aldrig ske för eran del….



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0