Tönt varning delux

En söndag kan betyda många saker och blandande känslor, antingen är det en söndag då Mileja kommer- LYCKA, eller så är det en lämna söndag – ÅNGEST.

 

Idag är det en söndag med lycka =)
Flera orsaker. Min älskade fina Tösabit kom hem, jag mår oförskämt bra och är lycklig.
Ikväll kommer jag få besök av en helt otrolig kille – wow – kan jag bara säga nu!
Jag är inte den typen som blir nervös när jag träffar eller umgås med folk, men när T tittar på mig så bara döööör jag.. Shit! Jag vill bara krypa ur mitt skinn och gå upp i rök för jag blir så nervös..
Hahaha tönt varning delux ju.

Nu blire Tösa mys sen handling inför veckan å lite medicin …



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0