mörkrädd och future

P3, kaffe & datorn...
Ensam, Google & huvudvärk..

Igår var jag helt säker på att jag fått magsjukan... men obehaget försvann lika fort igen.
Tackar för det.
Igår träffade jag en "spådam"... ^^
Hon sa att Rebecca kommer få ett bra år ¿? Och att jag och Rebacca är i samma våglängd i livet...
Hon sa även att jag längtade efter en familj!?
Och att min mamma gjort mig mörkrädd!!
Jag skulle ringa min mamma för att prata om min mörkerrädsla....^^
*suck*
Hon kunna inte se att Rebecca va död att jag redan har en familj och barn...
Att jag blivit så mörkrädd hade med min barndom att göra...
Tröttsamt.. Trist...
Eftersom jag verkligen tror på tarot och spådom och ville ha lite svar så känns det riktigt trist.

Jaja.... Hon spådde mig som om jag vore en vanlig tjej...
Långt ifrån vanlig...
Jag är ett orginal i sig...
Finns bara en av mig
-Tur säger vissa
-Synd säger dom flesta

Känner att jag är på väg in i min vanliga depp period... allt suger..
inget är roligt, inget händer...
Men jag tror det grundar sig i mina 4 nätter jag har framför mig..
Huuuaaa...
Vi får se om jag pallar...
MÖRKER :/


Nu drar jag till studioQ och klipper av mig skiten....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0