Puls

Gav mig fan på att jag måste ha ett liv efter kl 19!!!
Å tammefan.
Fick upp pulsen å plöjde genom nätet.
Fick iväg en ansökan till Ahlsell oxå.
Men jag förväntar inga lovord från innesäljaren på Ahlsell i Sollentuna.
Men fan va coolt det skulle vara.

Kroppen återställd igen. Skönt.

Har oxå praktiserat som pedagog idag. Det är nog inte min grej, men jag säger vad JAG tycker, eller hur.
Frågar du mig eller beklagar dig till mig så säger jag vad jag tycker.
Vill du inte höra?!!!
Fråga inte.

Nu sitter jag och inväntar dom två pälsningarna som rymde nyss.

Många saker som snurrar nu.
Åter igen, Rebecca!
Hade inte trott att jag skulle komma över hennes död.
Det enda jag vill är att MINNAS att hon är borta för varje gång jag kommer att tänka på henne av nån anledning, hennes hus, nån låt på radion eller ett foto så gör det så vansinnigt ont i mig.
Som om att jag får hennes dödsbesked varje gång. Samma smärta.
Jag VET att hon är borta.
Men det gör så ont i mig.
Känns som jag inte hunnit sörja.
Begravningen var ju katastrof, röjjningen innan var vidrig.
Tummen.
Som tyvärr inte levde så länge efter Rebecca.

Saknar dig så Rebecca.
Du fattas mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0