Ny blogg

Nu är jag på väg att göra nånting stort...
Jag som alltid fastnar i saker... hamsterhjuls effekten är vell jag det..
Jag är på väg att byta blogg..
Ny sida, ny adress...
Flera av er har den nya adressen... för er andra så länkar jag om några dagar..

Denna blogg skapade jag i Januari 2006
Då var jag 25 år
Känns som det är dax att göra nånting nytt....

Liiiite ångest har jag... men va fan...
Denna finns kvar och jag kommer kasta in ett å annat inlägg för att den ska gå vara kvar där ute i cyberspacet

mitt 1a inlägg i denna blogg.... åååååå wow
http://pokonis.blogg.se/2006/january/


Cs på min nya blogg....


...........................................................ta´t lungt... adressen kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0