Action, natten som va

Natten var riktigt seg o jag önskade bara att nått skulle hända!!
Och det gjorde det oxå.

Det finns ju självklara regler att man inte ska kliva ur bilen vid fara.
Man ska inte utsätta sig själv för fara.

När jag kom körandes på Staketgatan så såg jag ett gäng som höll till mitt i vägen.
Dom slogs.
Den ena killen mata på en annan som låg ner med ett skärp.
Min första tanke va att kliva ur å nita den där jäveln, men har tydligen blivit klokare med åldern.
Jag gjorde en u-sväng och låste dörrarna och körde upp mitt emellan idioterna och tuta.
Fram och tillbaka, fram och tillbaka.
TUUUUUT TUUUUUT TIUUUTTT

En kollega kom oxå å ropade på radion om jag ringt polis.
-Näää fullt sjå och parera idioter.

Action!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0