Gamla minnen

Igår va jag hos min vän på Staketgatan och drack kaffe.
Pratade gamla minnen och sattyg.
Hahaha.
Vi beskrev varanndra ärligt och brutalt.
Kul när någon vågar vara ärlig i sin beskrivning ;)
Detta var ju dock mitt unga livliga liv ;)
Nu är jag värsta tråkisen.
Eller ja, det flyttade in en till indian och styrde upp lite.
Men va fan!!
Ångrar ingenting jag gjorde som ung, jag hade roligt o skadade ingen (?)
På den meningen hade Rebeccat svarar!!!!! BRUTALT!
Saknar henne så!!!

Idag blire Köpis igen o köpa jackan och sen badhuset.
Jag VILL INTE.
Men har ju lovat henne att bada idag.

Till minne av Jocke
http://www.therese.bianca.se/about7.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0