Go´kväll

Hoho...go kväll fuckers...

Min lilla dotter har kommit till -"Frööken saaaa"
*suck* Kan aldrig tänka mig att jag hade den attityden som 3,5åring.
Ikväll kör hon med - Fröken saaa att det är lööördag idag!!

Annars da??..Jooora- tackar som frågar.
Men det är bra.
Eftersom Helga valde att lämna landet (å man ringer inte en thaimobil för att snacka i 2 timmar)
så kämpar jag med att lösa problem med andra hönshjärnor.. det går sådär...
Oftast har dom inte samma syn som mig och kommer med löjliga och dumma lösningar på problemen..- eller värsta av allt är när dom inte ser problemet jag ser... dvs problemet nån annan har, som dom anser inte är ett problem . WTH!!!!...
Äsch - bita ihop tills hon kommer hem... och troooo mig - jag samlar problem Helga....
Dagens lunch tillbringade jag i telefonen och försökte komma till rätta med ett å annat (bådas problem)
Det gick oxå sådär.
Jag fick extremt dumma idiotiska råd och jag gav tillbaka... lycka till hörrrö...

Tillbaka till min verkliga verklighet...
Jag har blivit betrodd med ännu en elev på jobbet...
Stort det... med tanke på hur tröttsamt yr jag är...
Jag vet sällan vilket pass jag kör, vilken bil jag har eller i vilken stad jag befinner mig i...
Men växeln börjar lära sig och skrattar mest... tur att dom har förståelse för mig.. Och ibland måste göra mitt jobb... För att jag helt enkelt glömt bort det...

Jajaja det måste vara min charm....


Om 10 min ska jag kolla Efterlyst...

Gokväll!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0