Rebeccas kamera

Hamnade framför datorn trots allt....
Vet egentligen inte vad jag ska göra här..
Tusentals bilder att gå igenom men jag känner att orken inte är med mig.
Det som är tuffast är Rebeccas bilder.
Tex vad hon faktiskt gjorde dagen efter min födelsedag...


Så nu har jag gått igenom hennes bilder igen... plus filmer...
Fuck va jobbigt att se henne igen...



När hon va hos mig
(dom andra bilderna som togs samma rad var raderade)

Skulle vilja ha breven och dagböckerna från Rebecca som ska finnas i Trödje.
Om det stämmer det C sa så ska hon bara ha skrivit fina och bra saker om mig...


När ska det sluta göra så jävla ont att minnas henne..
Vill kunna tänka på henne utan att hjärtat ska brista..
Massa tankar som snurrar..
Nu vet jag att hennes sista timmar i livet var kaotiska..
tänk om....
Fan hon hade kunnat ...
.....


Nä nu måste jag sova...

Dröm sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0