ett inlägg

Försöker mig på ett inlägg...
Trots allt ;)
En av er läsare har ju genomskådat mig att jag inte bloggar när jag mår dåligt...
Men nu va det oxå en nära vän som sa det..
Ja, jag mår inte riktigt bra just.
Jag borde må jätte bra just nu... sväva på rosa moln och sånt crap...
Inte jag!
Jag vet anledningen men jag förstår det inte.
Just nu är det bara ett vacum av allt...
Vet inte när eller om det blir bra.

Annars då..
Jag jobbar på... inte ett dugg orolig för framtida jobb egentligen.
Min sista dag är den 14 juni som chafför åt Gävle Taxi.

I lördags var vi till mannen som Mileja kallas morfar...dvs våran tatuerare.
Fick en feting på låret... wow så nöjd!

nu ringde telefonen....... wiiiiiiii

på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0