Han har lyckats

Idag har jag gjort nada.
Sovit och svettas litervis.
Å vad gör jag nu. Jobbar så klart.
Tänk om man kunna lyssna på kroppen.
Näääää

Vaknade vid 11 idag och klev ut i vardagarummet och möttes av en väldigt förvånad katt.
Jag blev lika förvånad som katten eftersom det inte var min.
Han har lyckats!!
Han har släppt in fel katt.
Omg!!!
Mina två katter va oxå inne, så när jag försökte få ut den som inte är min blev det ett jävla väsande&fräsande på alla katter.
Stackars katt som blivit instängd i ett främmande hem.
Å stackars ägare som säkert saknat sin katt.

Så en allmän varning till kattägare i sätra.
Saknar ni eran katt så ären garanterat inne hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0